Zidane Iqbal reageert op kritiek: "Gaat erom wat de coach vindt"

"Eerlijk gezegd lees ik het nergens", begint Iqbal bij RTV Utrecht. "Ik heb het wel eens gehoord van een afstandje, maar ik zie het nergens op Instagram. We kijken elke wedstrijd terug, en uiteindelijk gaat het erom wat de coach ervan vindt en niet wat de fans vinden."

"Natuurlijk willen we ze vermaken, zolang we maar blijven winnen", gaat hij verder. "Kritiek is er altijd, zelfs Messi en Ronaldo krijgen kritiek en dat zijn de beste aller tijden. Je houdt altijd mensen die klagen, maar zolang de coach en het team tevreden zijn ben ik dat ook. Ik sluit me er volledig vanaf. Als het in je hoofd gaat zitten dan heeft dat invloed op je spel, en uiteindelijk gaat het erom dat de mensen om je heen tevreden en blij zijn", besluit hij. 

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties