Zechiël langer bij FC Utrecht? "Ga het hier denk ik niet meer zien"

Gjivai Zechiël heeft zich dit seizoen nadrukkelijk op de kaart gezet tijdens zijn huurperiode bij FC Utrecht. De middenvelder van Feyenoord was goed voor sterke cijfers en kan daardoor rekenen op interesse van meerdere clubs, waaronder FC Twente en NEC Nijmegen.

De 21-jarige middenvelder speelde dit seizoen liefst 49 wedstrijden en noteerde daarin negen doelpunten en tien assists. Ondanks de concrete belangstelling uit binnen- en buitenland behoort ook een toekomst in Rotterdam nog altijd tot de mogelijkheden. Zechiël bevestigt namelijk dat hij inmiddels met trainer Robin van Persie heeft gesproken.

"Het was geen telefoongesprek, maar gewoon in het echt. Het is helemaal uitgesproken, zand erover en door. Een kans, verder heeft het geen nut om er op in te gaan, maar een kans krijg ik", vertelt hij aan VoetbalPrimeur.

Of hij die kans bij Feyenoord daadwerkelijk wil grijpen, laat Zechiël voorlopig in het midden. "Ja... We gaan het zien." Ook over een mogelijke overstap naar FC Twente wilde hij weinig kwijt. "We gaan het allemaal zien, ik weet het niet. We hebben zondag een hele belangrijke wedstrijd en daar focus ik me nu op. Als je wat wilt weten, moet je met mijn zaakwaarnemers in gesprek."

Zechiël lijkt voorlopig wel afscheid te nemen van FC Utrecht. Zondag wacht nog de finale van de play-offs tegen Ajax in Volendam. "Je weet nooit hoe het loopt, maar hier ga ik het denk ik niet meer zien. Het was een mooie tijd en ik ben dankbaar voor alles wat ik mocht meemaken."

Lees meer:
0 reacties