Willem II tevreden: ''We hebben FC Utrecht onze wil opgelegd''

Jurgen Streppel was woensdagavond na de nipte overwinning op FC Utrecht een tevreden trainer. De oefenmeester van de Tilburgers baalde na de eerste helft echter wel van het aantal gemiste kansen.

"Ik was op zoek naar een prullenbak, maar die zat te vol dus dat heb ik maar achterwege gelaten", lacht hij voor de camera's van de NOS. "Maar we speelden wel goed, we hebben FC Utrecht onze wil opgelegd. We kregen genoeg kansen, maar het zou niet voor het eerst zijn dit jaar dat we alsnog zouden verliezen", vertelt Streppel over zijn onvrede.

"Maar dat was wel onverdiend geweest vind ik", constateert hij. "Utrecht ging nog verder terug spelen in de tweede helft en wij waren te ongeduldig. Toen hebben we het onszelf te moeilijk gemaakt. Ik voelde het even wat wegglippen, maar toen hebben we wat omgezet en hadden we de controle weer terug. 1-0, 27 punten en bijna het eerste rijtje.. geweldig", besluit Streppel tevreden.

Lees meer: