Viergever weg bij FC Utrecht: "Zij hebben de knoop doorgehakt"

Nick Viergever
Nick Viergever Foto: © Pro Shots

Nick Viergever heeft zijn laatste wedstrijd voor FC Utrecht gespeeld. De 36-jarige verdediger heeft een aflopend contract en de Domstedelingen hebben besloten die verbintenis niet te verlengen.

Viergever was met Jordy Zuidam in gesprek over een mogelijk langer verblijf. "Uiteindelijk heeft FC Utrecht de knoop doorgehakt dat ze verder gaan zonder mij. Ze gaven aan een andere kant op te willen", zegt de mandekker tegenover RTV Utrecht. "Ik voel mij daar goed bij. Ik weet dat ik hier altijd kan terugkomen in een andere rol."

Viergever wil graag door: "Ik wil nog graag voetballen. Ik ben fit en vind het spelletje nog veel te leuk. Het moet goed voelen bij mijn nieuwe club. Onder andere qua ambitie. Het kan een club uit de eredivisie worden, maar ook een club uit het buitenland", zo klinkt het. "Ik ga rustig wachten en gesprekken voeren. Dan gaan we zien of er net zo'n match komt als met Utrecht, waarin zowel ik als de club dezelfde drive heeft."

Lees meer:
0 reacties