Viergever trekt conclusie: "Dat voelde dan niet zo in het veld"

FC Utrecht kwam dit seizoen vaak op achterstand. Soms moest de ploeg van Ron Jans zelfs een achterstand van twee doelpunten wegpoetsen. "De tegendoelpunten zijn wel een verbeterpuntje van volgend seizoen", begint Viergever op het Youtubekanaal van FC Utrecht.

"We zijn teveel wedstrijden op achterstand gekomen. Maar je zag wel de fighting spirit van het team om zich terug te knokken in een wedstrijd, waardoor we de wedstrijden toch nog over de streep wisten te trekken."

Behalve vechtlust zag Viergever meer goede dingen. "Tweede punt is dat er veel wedstrijden geweest in de eerste seizoenshelft waarin we met één goal verschil wonnen. Soms was het wel kiele kiele. Soms was de marge maar één goal, maar dat voelde dan niet zo in het veld. We speelden volwassen. Dat was wel echt een sterk punt van FC Utrecht."

Lees meer:
0 reacties