Viergever teleurgesteld in FC Utrecht: "Het was gewoon slecht"

Nick Viergever
Nick Viergever Foto: © BSR Agency

FC Utrecht heeft in eigen huis een punt gepakt tegen Go Ahead Eagles (3-3). Na afloop verscheen Nick Viergever voor de camera van ESPN.

"Het was gewoon slecht", gaf Viergever voor de camera van ESPN toe. "Je maakt nog de 3-3, maar als je snel op 1-1 komt, moet je doordrukken en het veel beter doen. Het was echt slecht vandaag. Bij vlagen word je gewoon weggespeeld tegen tien man."

"Met elf tegen elf was het vandaag nog lastiger geweest", lachte Viergever als een boer met kiespijn. "Zij deden dat goed, de organisatie was goed, maar van ons was het echt niet goed genoeg. Dat is niet des Utrechts. Je geeft drie goals weg tegen tien man... Als zo'n wedstrijd op deze manier loopt, moet je gewoon winnen."

Lees meer:
0 reacties