Verweij: "Vond het raar dat ze hem naar FC Utrecht lieten gaan"

Mike Verweij
Mike Verweij Foto: © Pro Shots

Gjivai Zechiël kent een ijzersterk seizoen bij FC Utrecht, dat hem huurt van Feyenoord. Het is de vraag waar de 21-jarige middenvelder volgend seizoen actief is.

"Zie jij hem naar Feyenoord gaan?", vraagt presentator Pim Sedee in de podcast Kick-off van De Telegraaf aan verslaggever Mike Verweij. "Denk jij dat dat op dit moment de juiste stap is in zijn carrière? FC Twente en NEC zijn ook in de markt voor Zechiël."

"Hij staat toch gewoon onder contract bij Feyenoord?", reageert Verweij. "Als Feyenoord zegt: je komt hier voetballen, dan is er helemaal geen discussie." Toch is het maar de vraag of Zechiël komend seizoen het Feyenoord-shirt draagt. De middenvelder gaf al wel aan gesproken te hebben met trainer Robin van Persie. "Dat ging om een telefoongesprek en is hem niet eens persoonlijk verteld", meent Verweij.

Toch zou de verslaggever het wel weten als hij Van Persie was. "Ik vond het al heel raar dat ze hem dit seizoen naar Utrecht lieten gaan. Hij kan moeiteloos mee in de Feyenoord-basis. Ik vind het echt een goede voetballer", besluit de journalist.

Lees meer:
0 reacties