Vertrouwen bij Petrovic: ''We moeten niet alleen praatjes hebben''

Met nog dertien wedstrijden te gaan in de Eredivisie staat Willem II op de zestiende plaats in de Eredivisie. Oefenmeester Zeljko Petrovic van de Tricolores hoopt vrijdag tegen FC Utrecht een nieuwe stap te zetten richting handhaving.

"We moeten niet alleen praatjes hebben, we moeten het laten zien op het veld. In alles moeten we nog iets meer geven. Vrijdag valt de beslissing nog niet, al gaan we vol voor de overwinning. Maar ik denk dat het tussen drie ploegen gaat en dat de beslissing in de laatste twee wedstrijden valt", begint Petrovic bij Omroep Brabant.

Petrovic wil positief blijven in de strijd tegen degradatie. "Er komen ook nog zware wedstrijden, tegen ploegen als PSV, FC Twente en Vitesse. Maar Willem II heeft bewezen dat het daar ook van kan winnen. Vanuit die gedachte moeten we doorgaan, het heeft geen zin om negatief te zijn."

Lees meer: