Verbeek koerst af op basisplaats: ''Zo, die trekken we voorlopig niet meer uit''

Danny Verbeek (24) lijkt zondag tegen Feyenoord op te gaan voor zijn eerste basisplaats in het shirt van FC Utrecht. Hij vervangt de tegen Heracles teleurstellende Tommy Oar, zo weet het Algemeen Dagblad vrijdagochtend te melden.

Wanneer Verbeek na de donderdagtraining in een geel 'basishesje' het veld afstapt, is hij vol bravoure: "Zo, die trekken we voorlopig niet meer uit." In de training viel één moment in het bijzonder op: de grote grijns van de 24-jarige Brabander bij het uitdelen van de hesjes.

Hebbes, hoorde je hem denken. Een mooie beloning voor zijn prima invalbeurt tegen Heracles. "Ik wil graag laten zien wat ik in huis heb, maar steeds kwam dat er niet van. Of omdat een ander de voorkeur kreeg, of omdat ik blessures of pijntjes had. Nu ben ik al een tijdje fit."

Lees meer: