Verbeek: ''Ik heb een goed contract en dat geef ik niet zomaar op''

Danny Verbeek heeft er lang op moeten wachten, maar krijgt komende zondag tegen Feyenoord waarschijnlijk voor het eerst een basisplaats. De 24-jarige aanvaller wil zich graag bewijzen. Verbeek wordt gehuurd van Standard Luik en weet nog niet waar zijn toekomst ligt.

"Vooropgesteld, ik heb het uitstekend naar mijn zin en wil graag hier verder", vertelt Verbeek in het Algemeen Dagblad. "Maar het ligt ook aan het perspectief dat ik heb. Ik wil een goede kans op speeltijd."

"Daarbij komt ook dat ik een goed contract heb bij Standard", vervolgt de aanvaller. "Dat loopt na dit seizoen nog een jaar door en dat geef ik niet zomaar op. Dat speelt wel mee natuurlijk. Maar goed, eerst wil ik het hier eens laten zien. Zo weinig spelen als dit seizoen, is nieuw voor me. Ik hoop er tegen Feyenoord te staan. Zo'n wedstrijd zou een mooi moment zijn natuurlijk."

Lees meer: