Van Wolfswinkel denkt aan einde carrière: ''FC Utrecht is mijn cluppie''

Ricky van Wolfswinkel speelde twee seizoenen bij FC Utrecht en dat deed hij met succes. De aanvaller ging daarna naar Norwich City, waar het succes uitbleef. Nu speelt hij op huurbasis voor het Franse AS Saint-Étienne. Waar hij volgend seizoen speelt, weet hij nog niet. Hij weet wel waar hij zijn carrière wil afsluiten.

"Als ik mijn carrière in Nederland kan afsluiten bij FC Utrecht, zou ik daar direct voor tekenen", klinkt het enthousiast in gesprek met Voetbal International. "Ik heb de jeugdopleiding van Vitesse doorlopen, maar FC Utrecht is mijn cluppie."

Van Wolfswinkel houdt warme gevoelens voor de club uit de Domstad. "Nog een paar jaartjes daar spelen, lekker dicht bij huis, bij een mooie club met fanatieke supporters. Dat zie ik wel zitten."

Lees meer: