Van Hanegem verbaasd door Van Seumeren: "Dat maakt niets meer uit?"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © BSR Agency

Willem van Hanegem heeft het idee dat FC Utrecht te snel weer tevreden was na de twee overwinningen. Afgelopen zondag werd er weer gelijkgespeeld tegen PEC Zwolle. 

Volgens Van Hanegem is het iets Nederlands dat men snel tevreden is. "Kijk naar FC Utrecht. Die club won maandenlang geen wedstrijd", schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Vervolgens waren er twee overwinningen en dan wekt Frans van Seumeren op tv de indruk dat het slim is geweest dat Ron Jans is blijven zitten."

De Kromme meent dat Van Seumeren daarmee te snel voorbij gaat aan de reeks dramatische resultaten. "Maar al die maanden waarin het niets was dan? Dat maakt dan niets meer uit? En je ziet het, tegen PEC was het ook weer gewoon 1-1", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties