Van Gaal over afgelasting Ajax - FC Utrecht: ''Ik begrijp dat niet''

Louis van Gaal begrijpt niet dat Ajax tegen FC Utrecht is afgelast. De Amsterdammers kunnen hun dak sluiten en zonder problemen de wedstrijd afwerken.

"Wat ik weer zo onbegrijpelijk vind, is dat ik dit voorstelde in mijn tijd en het toen niet werd gedaan", vertelt Van Gaal aan Ziggo Sport. "Alleen was er toen nog publiek. Nu is er geen publiek, dus alleen de acteurs moeten naar het stadion komen. Dat vind ik dan toch vreemd."

"Zeker een wedstrijd als Ajax - FC Utrecht, die onder een dak plaatsvindt. Ajax kan je daarmee ook nog verlichten, want die krijgen een periode waarin ze heel veel wedstrijden moeten spelen. Ik begrijp dat niet. Ik vind dat onlogisch beleid."

Lees meer: