Van der Maarel twijfelde: ''Daar raak ik wel gefrustreerd van''

Mark van der Maarel verlengde vandaag met twee jaar zijn contract bij FC Utrecht. De verdediger is inmiddels 31 en heeft altijd in de Domstad gespeeld.

"De gesprekken liepen al eventjes. Ik vroeg me af: wat wil ik nu nog? Ik heb voor de winterstop heel veel gespeeld. Ik kan nog heel veel. Vervolgens speel je even wat minder, dat was wel even slikken. Zo eerlijk durf ik wel zijn", vertelt hij via de officiële clubkanalen van FC Utrecht.

De verdediger twijfelde dus. "Ik ben 31 en word 32 in de zomer en ben nog hartstikke fit. Neem ik genoegen met een rol op de bank? Vanuit mijn sportershart raak ik daar wel van gefrustreerd. Ik ben heel erg gedreven om de club nog verder te helpen in de stappen die we maken."

Lees meer: