Van der Hoorn keihard: "Dan zijn wij gewoon niet zo'n goed elftal"

Mike van der Hoorn neemt een inworp
Mike van der Hoorn neemt een inworp Foto: © BSR Agency

Mike van der Hoorn snapt werkelijk niets van hetgeen FC Utrecht is overkomen in het duel met Excelsior. De Domstedelingen gingen met 5-0 genadeloos hard onderuit in Kralingen.

"Je kan alles zeggen, maar dit kan je echt niet laten gebeuren", begint Van der Hoorn tegenover ESPN. "Ik heb er echt geen woorden voor, ik snap echt niet wat hier allemaal mis is gegaan."

Ondanks dat FC Utrecht met een man minder speelde, mocht het nooit zo uit de hand lopen. "5-0 is natuurlijk een keiharde uitslag en we weten allemaal dat het met elf man wellicht een andere score was geweest. Maar met elf was het ook niet goed. Dit is een aardige tik, ja."

Van der Hoorn vindt dat zijn ploeg een lage ondergrens heeft. "Weet je wat het is, wij zijn gewoon niet zo goed als we niet honderd procent zijn", klinkt het teleurgesteld. "Dit is gewoon een duidelijke afspiegeling daarvan. Als wij niet leveren, dan zijn wij gewoon niet zo’n goed elftal. Als wij wel leveren, zijn we wel een goed elftal. Daar heeft het wel mee te maken."

Lees meer:
0 reacties