Van den Brom op de schopstoel bij KRC Genk; zondag is cruciaal'

John van den Brom vertrekt mogelijk alweer snel als trainer van KRC Genk. Het bestuur van de Belgische club is niet tevreden over de resultaten en wil snel verbetering zien, meldt Het Laatste Nieuws.

"Voorlopig ligt het hoofd van Van den Brom nog niet op het kapblok. Een publiekelijke steunbetuiging vanuit de club bleef gisteren uit. De vraag is hoeveel krediet Van den Brom nog krijgt van hogerhand. Feit is dat zijn functioneren door een aantal bestuursleden hoe langer hoe meer in vraag wordt gesteld", zo schrijft de Belgische krant.

De wedstrijd van zondag schijnt cruciaal te zijn voor Van den Brom. "Zij zien te weinig overtuiging op het veld én in de dug-out. Zondag tegen Beerschot is het alvast van moeten voor Genk en Van den Brom. Die boodschap kreeg Van den Brom gisteren ook mee van voorzitter Peter Croonen."

"Hij kwam op de middag naar de club voor een gesprek met Van den Brom en technisch directeur Dimitri de Condé. Beide heren staken Van den Brom een hart onder de riem, maar eisen zondag tegen Beerschot een duidelijke reactie van 'VDB' én zijn spelersgroep."

Lees meer: