Van den Brom op de schopstoel bij Genk? ''Onherkenbaar slecht''

John van den Brom is bezig aan een slechte reeks met KRC Genk. Afgelopen weekeinde werd met 1-2 verloren van RSC Anderlecht en hierdoor neemt de kritiek op de van FC Utrecht overgekomen trainer snel toe.

"Racing Genk was onherkenbaar slecht, met en zonder bal", zo schrijft Sporza-columnist Peter Vandenbempt. "Een eerlijke coach John van den Brom was zich duidelijk zeer bewust van de ernst van de situatie aan de vooravond van een bekerduel met Sint-Truiden en een verplaatsing naar het beresterke KV Oostende, een rechtstreekse concurrent."

Van den Brom staat nog wel op de derde plaats met Genk. "Veel te veel slappe wedstrijden na de winterstop. Zoals gisteren, zoals in Kortrijk, zoals in Moeskroen, deels door het veld en deels ook in Mechelen. Dus alles staat op scherp deze week in Limburg, denk ik."

Lees meer: