Tim Gilissen legt uit: "We zitten op één lijn over dat feit"

Tim Gilissen bij FC Twente - Odense BK
Tim Gilissen bij FC Twente - Odense BK Foto: © Twentefans.nl

FC Utrecht heeft het contract van Joshua Rawlins ontbonden. De 20-jarige Australiër lag nog tot medio 2026 vast in de Domstad, maar aan de samenwerking tussen beide partijen komt nu dus een einde.

Rawlins werd sinds begin dit jaar al verhuurd aan Perth Glory. De jeugdinternational van Australië debuteerde in augustus 2022 voor Jong FC Utrecht. In totaal speelde Rawlins 24 officiële wedstrijden voor Jong FC Utrecht, waarbij hij 18 keer in de basis startte.

Nu komt er dus een einde aan zijn tijd in Utrecht. "We hebben met Joshua gesproken over zijn sportieve toekomst en we zitten op één lijn over het feit dat het voor hem beter is elders voor zijn kans te gaan", legt Tim Gilissen, technisch manager, uit op de clubwebsite. "We bedanken Joshua voor zijn inzet voor FC Utrecht en wensen hem veel succes toe in het vervolg van zijn loopbaan."

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties