Sierhuis reageert op transfergeruchten: "FC Utrecht is een mooie club"

Kaj Sierhuis
Kaj Sierhuis Foto: © Pro Shots

Kaj Sierhuis hoopt deze zomer een mooie transfer te maken. De spits van Fortuna loopt uit zijn contract en is dus transfervrij op te pikken en FC Twente wordt al enige tijd gelinkt aan de voetballer.

"Denk dat het voor mij goed is om ergens redelijk op tijd aan te sluiten", reageert Sierhuis bij ESPN. "Dat betekent niet dat ik aan een tijd gehecht ben en dat ik per se moet tekenen voor een bepaalde datum, maar ik denk wel dat het fijn is dat je al een periode voor de competitiestart ergens bent. Ook om te wennen. Maar dan moet het juiste plaatje wel voorbij komen."

Vervolgens de clubs FC Twente, FC Utrecht en NEC opgegooid. "Dat zijn hele mooie clubs", reageert de aanvaller. "Je bent niet de eerste die zegt dat je me graag in de Eredivisie behoudt, maar ik houd in principe alles nog open. Het zou kunnen, maar ik denk dat iedereen ook wel weet dat ik wel open sta voor een avontuur in het buitenland."

"Dat hoeft niet direct te zijn, maar ik zou het wel mooi vinden om een mooi avontuur in het buitenland mee te maken. Dat is ook een verrijking van je leven. Als profvoetballer kun je dat doen en heb je die mogelijkheid. En mijn gezin staat daar ook wel voor open. Ik durf niet te zeggen of dat nu gebeurt, maar ergens in mijn carrière zou ik dat wel graag doen", aldus Sierhuis.

Lees meer:
0 reacties