Sébastien Haller eerlijk: "Of ik bij FC Utrecht wil blijven?"

Sébastien Haller juicht
Sébastien Haller juicht Foto: © BSR Agency

Sébastien Haller zijn contract loopt in de zomer af, maar hij staat ervoor open om langer te blijven bij FC Utrecht. De spits is sinds de winterstop terug is in de Galgenwaard. Hij liet vrijdag in het RTV Utrecht-programma Een Berg Sport doorschemeren dat hij zich goed voelt bij de club en een vervolg niet uitsluit. 

Haller verwijst naar technisch directeur Jordy Zuidam als het gaat om het verlengen van zijn verblijf bij FC Utrecht. "Dat kun je beter aan hem vragen", grapt de Ivoriaan. Toch gaat hij er kort op in. "Als de vraag is of ik het hier naar mijn zin heb en of ik wil blijven, dan is het antwoord: ja", vertelt Haller. "Maar de voetbalwereld is ingewikkelder dan dat."

Haller ging tegenover de NOS nog kort in op zijn toekomst. Aan het einde van het seizoen keert hij terug naar Borussia Dortmund, maar sluit hij een langer verblijf bij FC Utrecht niet volledig uit. "Ik houd alles open. Je kunt plannen maken, maar uiteindelijk heb je er toch geen controle over...", besluit Haller.

Lees meer:
0 reacties