Ron Jans-afscheid tikkie overdreven? "Een erehaag? Kom op nou"

Ron Jans neemt afscheid
Ron Jans neemt afscheid Foto: © BSR Agency

Ron Jans nam op zondag afscheid van FC Utrecht. De trainer van de Domstedelingen speelde met de club zijn laatste Eredivisieduel. De trainer kreeg een prachtig afscheid in de Galgenwaard inclusief erehaag.

"Ik vind dat die man een eerbetoon heeft verdiend. Als je ziet wat hij gepresteerd heeft", zegt Paul Pessel bij RTV Utrecht. Appie Boonen is het daar niet helemaal mee eens: "Een erehaag maken voor een trainer gaat mij wel een beetje te ver."

Pessel is het daar niet mee eens. "En hij is ook nog eens de meest succesvolle trainer van de Eredivisie met 274 overwinningen. Ik vind dat toch wel knap", zegt Pessel. Boonen: "Het doek wat voor hem was gemaakt was echt geweldig en dat verdient hij ook wel. Maar een erehaag? Kom op nou." 
 

Pessel: "Ik kreeg er kippenvel van. Boonen ook, maar op een andere manier: "Ik ook, maar op mijn rug." Pessel: "Ron Jans heeft zijn carrière mooi afgesloten en heeft ons weer zesde laten worden, dus ik vind dat hij dan eer verdient." 

Lees meer:
0 reacties