Ramselaar: ''Moet af en toe grotere mond hebben naast het veld''

Bart Ramselaar keerde in 2019 terug bij FC Utrecht. De middenvelder, die toen van PSV kwam, lijkt het moeilijk te hebben om aan de verwachtingen te voldoen. Negentig minuten speelde hij slechts negen keer. De middenvelder geeft aan zichzelf soms een makkelijk slachtoffer te vinden.

"Tegen AZ speelde ik een matige wedstrijd en werd ik eruit gehaald, maar ik ben het er niet mee eens dat ik gelijk geslachtofferd werd", vertelt hij tegenover het Algemeen Dagblad. "En dat heb ik ook aangegeven", vervolgt Ramselaar "In eerste instantie kijk ik naar mezelf, wat ik er zelf aan gedaan heb. Mijn rendement was niet genoeg en dus heb ik de trainer de keuze gegeven om dit te doen. Maar als je kijkt naar het voetballende vlak, vind ik dat ik moet spelen."

Ramselaar vervolgt zijn verhaal: "Ik ben niet echt een speler die snel naar de trainer toe gaat en boos wordt. Misschien moet ik af en toe een iets grotere mond naast het veld hebben. Of ik te lief ben? Dat zou kunnen, ja."

Lees meer: