Ole Romeny: "De sfeer hier is bizar, nog nooit zoiets meegemaakt"

Ole Romeny namens het nationale elftal van Indonesië
Ole Romeny namens het nationale elftal van Indonesië Foto: © Pro Shots

Ole Romeny vertrok deze winter bij FC Utrecht en tekende bij het Engelse Oxford United. Inmiddels is hij international van Indonesië en tegen Bahrein groeide hij uit tot matchwinner.

"De sfeer hier, wat het doet met het volk, is echt bizar. Het was een prachtige avond", vertelt Romeny aan ESPN. "Het WK halen is het hoogst haalbare. Hoe mooi is het voor Indonesië en alle kids dat ze kunnen kijken naar een WK. Dat is waar we het voor doen."

"De sfeer was niet normaal. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Als je af en toe even het publiek in kijkt, wat het met de mensen doet, dat is meer dan voetbal. Dat is meer dan een spelletje, echt fantastisch", aldus Romeny.

Lees meer:
0 reacties