Ohio: "Dit wordt het seizoen dat ik ga laten zien dat ik het kan"

Noah Ohio
Noah Ohio Foto: © Pro Shots

Noah Ohio heeft zin in het komende seizoen. De spits, die vorig jaar tekende voor vijf treffers in 25 wedstrijden, wil aankomend jaar een 'machine' zijn.

Dat vertelt Ohio aan RTV Utrecht. "Dit wordt het seizoen dat ik ga laten zien dat ik het kan. Ik wil niet alleen complimenten krijgen dat ik goed aan de bal ben en dat ik scoor", klinkt het ambitieus. "Ik wil dat mensen de andere kant van het spel van mij ook goed vinden. Ik wil een machine zijn, ik heb veel wilskracht en ik wil laten zien dat ik hard kan werken."

De spits zag middenvelders Paxten Aaronson en Jens Toornstra vertrekken. Dat betekent dat Ohio andere spelers achter zich krijgt. "Maar mijn taak is vrij simpel: diep lopen, drukzetten, de bal vast houden en goals maken. Als je de eerste spits van FC Utrecht wil zijn dan moet je je kunnen aanpassen aan de spelers met wie je speelt. Dat is heel belangrijk", zegt hij daarover.

Lees meer:
0 reacties