Nwankwo openhartig: "Daar ben ik zelf ook verbaasd over hoor"

Neville Ogidi Nwankwo
Neville Ogidi Nwankwo Foto: © Pro Shots

Neville Ogidi Nwankwo beleeft dit seizoen zijn doorbraak bij Telstar. De 23-jarige verdediger, bezig aan zijn eerste jaar als profvoetballer, maakt een sterke ontwikkeling door en kijkt al vooruit naar een mogelijke volgende stap richting FC Utrecht.

Tegenover het Algemeen Dagblad vertelt Nwankwo dat hij zich goed voelt in zijn huidige omgeving en groeit in zijn rol binnen het team: "Het gaat supergoed en ik heb het naar mijn zin hier, ik voel me op mijn plek en krijg vertrouwen van de trainer en de jongens in het team", zegt Nwankwo. "Alles gaat veel sneller en dynamischer dan vorig seizoen. Het was wennen aan drie man achterin. Maar nu sta ik mijn mannetje. Het is supersnel gegaan, daar ben ik zelf ook verbaasd over hoor."

De verdediger kijkt ondertussen al vooruit en hoopt volgend seizoen een stap te zetten naar FC Utrecht, waar zijn trainer een verleden heeft. "Ik ga voor mijn kans. Ze zijn heel positief over mij en hebben veel vertrouwen. Ik ben een gevoelsmens, net als de trainer. Dat vertrouwen heb ik nodig."

Lees meer:
0 reacties