Noah Ohio vertelt vrolijk: "Dat doet me altijd wel even goed"

Noah Ohio is met Jong Oranje op pad deze interlandperiode. Hij vertelt dat hij het daar altijd prettig vindt.

"Ja, het is wel even leuk. De interlandperiode doet me altijd wel goed, je ziet weer andere mensen. Het is ook een ander podium waar je je weer kan laten zien, ik vind dat wel prettig", zo vertelt hij desgevraagd aan VoetbalPrimeur.

Zo ziet hij zijn oude maatjes weer eens. "Emmanuel Emegha bijvoorbeeld, die speelt in Frankrijk, die kan ik niet even bellen om te eten. En ook Devyne Rensch en Anass Salah-Eddine bijvoorbeeld nu in Rome, die zie je niet zo eventjes. Dus dan is het wel leuk om hier weer even samen met elkaar te zijn."

Lees meer:
0 reacties