Niklas Vesterlund reageert: "Of ik zenuwachtig was vanwege hem?"

Niklas Vesterlund juicht na zijn goal tegen Ajax
Niklas Vesterlund juicht na zijn goal tegen Ajax Foto: © Pro Shots

Niklas Vesterlund maakte namens FC Utrecht tegen Ajax een zéér belangrijk doelpunt. De Domstedelingen wonnen uiteindelijk met 1-2, mede dankzij belangrijk verdedigend werk van de Deen.

"Het is de eerste keer dat ik speel en win van Ajax", zegt Vesterlund in gesprek met het Algemeen Dagblad. Gelijk stond hij tegenover Mika Godts: "Of ik zenuwachtig was omdat ik tegen Godts stond? Nee, Ik had vandaag de kans om te laten zien hoe goed ik ben."

"Dan speel je het liefst tegen de beste spelers. Mika Godts is goed, maar ik vind ook mezelf een goede voetballer", zegt hij zelfverzekerd. "Dat heb ik verdedigend ook wel kunnen laten zien denk ik. Aanvallend had ik wel meer willen brengen", zegt Vesterlund, die wel zelf scoorde. "Een mooie bal van Gjivai (Zechiël, red.), ik stond volledig vrij."

Lees meer:
0 reacties