Nick Viergever: "Dat was een mooie weg om te bewandelen"

Nick Viergever blijft langer bij FC Utrecht. De verdediger heeft zijn contract met een jaar verlengd en ligt zodoende tot medio 2026 vast in de Domstad. 

"Het voelt heel goed", reageert Viergever in gesprek met FC Utrecht TV. "Mijn familie is erbij dus het voelt heel vertrouwd. Ik ga nog altijd met een blij gevoel naar de club, soms zelfs op vrije dagen. Dat is heel belangrijk, ook om dingen te kunnen opofferen. Als dat er niet meer in zit weet je eigenlijk genoeg, maar het voelt heel goed."

"Tuurlijk heb ik deze keuze thuis ook besproken", gaat hij verder. "Het is ons thuis, veel mensen kennen we al lang dus we zijn blij om nog verder te kunnen gaan met dit traject. We wonen nu ook in de omgeving waar we zijn opgegroeid, dat is ook belangrijk."

In zijn tijd bij Utrecht heeft Viergever zowel successen als dieptepunten meegemaakt. Maakt dat de band nog sterker? "We zijn echt samen gekomen om ons eruit te vechten, dat is een mooie weg om te bewandelen. Daarom staan we nu waar we staan, dat is erg mooi. Nu moeten we de rest gaan bewerkstelligen."

Lees meer:
0 reacties