Nick Viergever: "Dat pakte niet goed uit, we werden weggespeeld"

Nick Viergever
Nick Viergever Foto: © Pro Shots

Nick Viergever was na afloop van het 2-2 gelijkspel tegen Go Ahead Eagles wel tevreden met een punt. De Domstedelingen begonnen dramatisch aan het duel en keken al snel tegen een 2-0 achterstand aan.

"We hadden hele goede bedoelingen", begon Viergever na afloop van het duel bij ESPN. "We wisten dat het moeilijk zou worden, want ook de laatste wedstrijd tegen hun was lastig. We deden iets anders en dat pakte niet goed uit. We werden weggespeeld. De goals vielen en we waren overal net te laat."

"Barkas pakte nog een geweldige bal op de 3-0 en hij houdt je in de wedstrijd", vervolgt de aanvoerder. "Dan gaan we wat anders doen en komen we wel in de duels. Dan speel je in de tweede helft een betere wedstrijd. We waren er van overtuigd dat dit zou werken, maar we kwamen verdiend op 2-0 achter."

"Daarna komen we in het vertrouwde spel en dan staat het veel beter. Ook de complimenten aan de jongens die erin komen. Als je jezelf zo terugvecht na 35 kansloze minuten, dan zegt dat ook wel wat over ons. We geven niet op en blijven doorgaan", aldus Viergever.

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties