'Natuurlijk voel ik dat Utrecht in een hectische periode zit, ik ben niet gek''

FC Utrecht neemt het aankomende zondag in de eigen Galgenwaard op tegen hekkensluiter FC Dordrecht. Wilco van Schaik beseft dat zijn club een overwinning goed kan gebruiken.

"Natuurlijk voel ook ik dat FC Utrecht in een hectische periode zit. Ik ben niet gek", vertelt de algemeen directeur in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik heb drie en een half jaar in betrekkelijke rust gewerkt en nu is het anders. Dat hoort ook bij FC Utrecht", beseft Van Schaik.

"We komen uit een lastige periode, hebben er door alles wat er is gebeurd twee mindere wedstrijden opzitten tegen PEC Zwolle en Willem II", vervolgt hij teleurgesteld. "De ontmoeting met PSV - en dan vooral de goede periode in de tweede helft - gaf iedereen echter wel het gevoel dat we de draad weer opgepakt hebben", besluit Van Schaik optimistisch.

Lees meer: