Mike van der Hoorn is chagrijnig: "Die bal moet er gewoon in"

Mike van der Hoorn
Mike van der Hoorn Foto: © BSR Agency

FC Utrecht slaagde er zondag niet in de zegereeks voort te zetten. In eigen huis bleef de ploeg steken op 1-1 tegen PEC Zwolle.

Mike van der Hoorn vond dat FC Utrecht zichzelf tekortdeed tegen PEC Zwolle. "Ik denk dat we de eerste helft domineren en er niks aan de hand is. Je moet de 2-0, 3-0 maken", aldus de verdediger tegenover ESPN. "In de tweede helft hebben we het iets lastiger, maar krijg je alsnog de beste kansen en ben je dreigend. Maar je haalt er te weinig uit."

Van der Hoorn probeerde het verschil tussen beide helften te duiden en wees op een noodgedwongen wissel, waardoor Alonzo Engwanda van het middenveld werd gehaald. Toch wilde hij het daar niet alleen op afschuiven. "Het gaat om kansen. Die bal moet er gewoon in."

Lees meer:
0 reacties