Kritiek op opstelling Ron Jans: "Ik snap niet dat hij dat deed"

Appie Boonen opent in de Paul & Pessel Podcast. "Met de uitslagen van het weekend, dacht ik: 'nou we kunnen hem een trapje geven tegen Go Ahead'." Paul Pessel springt in. "Ik had het al eerder gezegd, Go Ahead en AZ is gewoon een hele goede voetballende ploeg, ik wist dat we het daar lastig zouden krijgen."

"We startte nog goed de eerste twee minuten, maar de volgende zesentwintig minuten zijn we van het kastje naar de muur gestuurd." Boonen sluit zich daarbij aan: "Ik dacht we zijn wel minimaal gelijkwaardig en in 1x is het weg. Pessel zag ook iets opmerkelijks: "Ik snap ook niet van Ron Jans dat hij Engwanda en Iqbal naast elkaar zette. Ze deden allebei net niks. Daar viel ook de 1-0 uit."

Lees meer:
0 reacties