Kallon opnieuw opgenomen in selectie Oranje Onder 19

Issa Kallon is door bondscoach Aron Winter opnieuw opgeroepen voor de derde trainingsstage van Oranje Onder 19. Dat meldt OnsOranje. De groep bestaat uit 24 spelers. Het is de derde keer in korte tijd dat Kallon zich mag bewijzen.

De buitenspeler mag dus nog altijd hopen op deelname aan het EK, dat in juli in Griekenland wordt gehouden. Winter maakt woensdag bekend met welke 18 spelers hij naar het zuiden van Europa afreist.

Volledige selectie:

Pelle van Amersfoort (SC Heerenveen), Rewan Amin (sc Heerenveen), Stan van Bladeren (Ajax), Joël Drommel (FC Twente), Laros Duarte (Sparta Rotterdam), Hector Hevel (ADO Den Haag), Frenkie de Jong (Willem II), Tarik Kada (SC Heerenveen), Issa Kallon (FC Utrecht), Gervane Kastaneer (ADO Den Haag), Sam Lammers (PSV), Terry Lartey-Sanniez (Ajax), Julian Lelieveld (Vitesse), Augustine Loof (PSV), Justin Mathieu (Willem II), Damon Mirani (Ajax), Abdelhak Nouri (Ajax), Yanick van Osch (PSV), Bilal Ould-Chikh (FC Twente), Thomas Ouwejan (AZ), Leeroy Owusu (Ajax), Kenneth Paal (PSV), Frank Sturing (NEC / FC Oss) en Michel Vlap (sc Heerenveen).

Lees meer: