Jonathans naar Excelsior: "We hebben dagelijks contact gehouden"

Miliano Jonathans
Miliano Jonathans Foto: © BSR Agency

Miliano Jonathans heeft FC Utrecht tijdelijk achter zich gelaten. De jonge buitenspeler speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Excelsior. De Kralingers zijn blij met de komst van de Indonesisch international.

"We zijn blij dat Miliano voor een half jaar naar Kralingen komt. Hij heeft een goed linkerbeen en past geweldig in onze speelwijze", zegt technisch directeur Niels van Duinen op de website van Excelsior. "Hij heeft de kwaliteit om dingen te creëren en brengt ons aan de bal iets extra’s. Tevens verhogen we hiermee de concurrentie en maken hiermee een kwaliteitsslag in onze voorste linie."

Hij vervolgt: "We hebben voor de kerst voor het eerst met elkaar gesproken en wisten dat we geduldig moesten zijn. We hebben de afgelopen weken dagelijks contact gehouden met Miliano en FC Utrecht om dit voor elkaar te krijgen. Het is fijn dat we dit nu kunnen samen met FC Utrecht afronden."

Jonathans zelf kijkt uit naar zijn tijd bij de Rotterdamse club: "Ik verwacht dat ik de kans op speeltijd vergroot hier en dat ik ook gewoon goed ontwikkel. Dat is voor mij het allerbelangrijkste. Ik ben een buitenspeler met goede techniek, ik heb een goede actie in huis en kan ook een doelpunt maken of iemand voor de goal zetten. Ik hoop dat de supporters snel op de tribune kunnen gaan juichen."

Lees meer:
0 reacties