Jaygo van Ommeren heeft duidelijk doel: "Ga daar alles aan doen"

Jaygo van Ommeren
Jaygo van Ommeren Foto: © Pro Shots

Jeugdspeler Jaygo van Ommeren heeft zijn contract bij FC Utrecht verlengd. De 16-jarige middenvelder, die zijn minuten vooral maakt bij FC Utrecht Onder 19, is nu tot medio 2028 aan de club verbonden. Op de clubsite reageert hij op het nieuws.

"Ik ben ontzettend blij om mijn contract bij FC Utrecht te verlengen", zo vertelt Van Ommeren. "De club heeft veel voor mij betekend in mijn ontwikkeling en ik voel me hier echt thuis. Als middenvelder richt ik me vooral op het verdelen van het spel en het maken van onderscheppingen."

Afgelopen maandagavond maakte hij al zijn debuut in de Keuken Kampioen Divisie tegen De Graafschap. "Ik ben trots dat ik nu al mijn debuut voor Jong FC Utrecht heb mogen maken. Mijn droom is om door te breken naar het eerste elftal, en ik ga er alles aan doen om dat te bereiken."

Lees meer:
0 reacties