Janssen wil door: ''We gaan ieder jaar rond deze tijd evalueren''

Willem Janssen verlengde deze week zijn contract bij FC Utrecht. De 34-jarige mandekker van de Domstedelingen is nog niet van plan zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen.

"Ik wil nog zolang mogelijk doorgaan, zolang mogelijk blijven voetballen", begint Janssen bij RTV Utrecht. "We gaan ieder jaar rond deze tijd evalueren. Als we er dan beide hetzelfde instaan dan gaan we steeds door."

Janssen is al jarenlang onderdeel van de FC Utrecht-selectie. "Dit is mijn achtste seizoen. Toen ik hier terecht kwam wist ik dat ik bij een mooie club terecht kwam. Ik voelde mij direct op mijn plek en ik ben hier nog steeds tevreden."

Lees meer: