Janssen over inleveren salaris: ''Daar staan wij uiteraard voor open''

Willem Janssen weet dat de selectie van FC Utrecht mee wil werken mocht de club in financieel zwaar weer komen vanwege de coronacrisis. De aanvoerder van de Domstedelingen wil de club hier graag mee helpen.

"Vorig jaar hebben we een deel van ons salaris ingeleverd. Op een gegeven moment is die afspraak ingetrokken. Vooralsnog is er niet gesproken over een heroverweging", begint Janssen bij Voetbal International.

De aanvoerder van FC Utrecht weet niet of het in de toekomst nog een keer nodig is. "De afspraak met de clubleiding is dat, als het echt nodig is, we weer met elkaar in gesprek gaan. Daar staan wij uiteraard voor open."

Lees meer: