Jans teleurgesteld na nederlaag: "Dit zal nog wel vaker gebeuren"

Ron Jans
Ron Jans Foto: © Pro Shots

Ron Jans is teleurgesteld over de nederlaag van FC Utrecht tegen Sparta Rotterdam. De ploeg, vorig seizoen nog vierde in de Eredivisie, zweefde de afgelopen weken op een roze wolk, maar leed zondag de eerste nederlaag en volgens de oefenmeester was die volledig onnodig.

"Dit zal nog wel vaker gebeuren", zei Jans na afloop van de wedstrijd voor de camera van ESPN. "Maar deze wedstrijd hoef je niet te verliezen, deze mag je misschien ook niet verliezen. Sparta heeft wel momentjes gehad, maar wij waren wel de betere ploeg."

De oefenmeester had vertrouwen in het winnen van het duel vanwege het begin van de tweede helft. "Zeker na rust had ik het gevoel dat zij er helemaal doorheen zaten. Toen speelden we alleen maar op hun helft. Een counter en strafschop doen ons dan de das om", aldus Jans.

Lees meer:
0 reacties