'Ik ben Utrecht dankbaar voor alles, maar ik wil zelf niet meer terug''

Kenny Teijsse speelt op dit moment op huurbasis voor Sparta. De linksback van FC Utrecht, die een aflopend contract heeft, hoopt niet dat zijn werkgever besluit om de optie te lichten.

"Ik zal binnenkort wel naar Utrecht gaan, maar ik wil sowieso niet meer terug", zegt hij op de website van RTV Rijnmond. "Voor mijn gevoel is het beter om elders te kijken. Ik ben FC Utrecht dankbaar voor alles, maar ik wil zelf niet meer terug", aldus Teijsse, die een langer verblijf in Rotterdam niet uit wil sluiten.

"Ik heb met wat mensen gesproken, het is zeker een optie", erkent hij. "Gewoon zo doorgaan en dan zien we het wel. Nu vrolijk verder en na dit seizoen komen we weer bij elkaar", besluit Teijsse, die het goed naar zijn zin heeft op het Kasteel. "Het bevalt prima. Ik heb het naar mijn zin, speel alles en voel me lekker", besluit Teijsse tevreden.

Lees meer: