'Het was inderdaad wel leuk dat Ruudje Boymans even langs kwam''

Johan Hermans begon woensdagavond in de basis bij Willem II, dat in eigen huis met nipte cijfers won van FC Utrecht: 1-0. De verdediger van de Tilburgers kreeg na afloop nog een bezoekje van Utrecht-aanvaller Ruud Boymans.

"Het was inderdaad wel leuk dat Ruudje even langs kwam", vertelt Hermans op de officiële website van zijn club. "Als je zo’n mooi kampioensjaar met elkaar hebt gehad, zoek je elkaar toch even op", verklaart hij over de ontmoeting met de spits, die zelf niet in actie kwam vanwege een blessure.

Hermans was tevreden over zijn eigen optreden in de defensie van de thuisploeg. "In de tweede helft ging FC Utrecht de lange bal hanteren", verklaart hij. "Ik bleef maar springen om al die ballen weg te koppen. Voor mijn gevoel waren dat er een stuk of dertig."

Lees meer: