"Het kan zo maar zijn dat FC Utrecht verliest bij Go Ahead"

Go Ahead Eagles viert doelpunt Oliver Antman
Go Ahead Eagles viert doelpunt Oliver Antman Foto: © BSR Agency

Erik van der Meer vindt dat FC Utrecht meer ambitie mag uitspreken. Al het hele jaar doen de Domstedelingen mee in de top drie, maar nog altijd durft niemand te zeggen dat FC Utrecht op de derde plek wil eindigen. 

"Ik hoor nog niemand zeggen: we moeten nu derde worden. Er zijn nog zeven wedstrijden te gaan. En ik vind het nog zo voorzichtig", opent van der Meer bij Namen & Rugnummers de Podcast. René van den Berg: "Ze bekijken het per week zei Rodriquez. Het kan zo maar zijn dat je volgende week een blauwtje loopt en verliest bij Go Ahead Eagles, dat zit er ook gewoon in."

"Go Ahead Eagles is een hele goede ploeg, maar FC Utrecht is ook een hele goede ploeg en daar moeten we gewoon heel eerlijk in zijn. Ze doen het echt fantastisch", vindt hij. Ze spelen soms wedstrijden waarbij je denkt: godverdikkie, waar is dat voor nodig? Maar dat heb je in een seizoen. De enige die er nog voorbij kan is Feyenoord. Als zij punten laten liggen zou het mooi zijn, maar verder heb je het zelf in de hand." 

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties