Harroui getipt bij FC Utrecht: ''Dan zou ik hem zeker halen''

Abdou Harroui is dit seizoen de absolute uitblinker bij Sparta Rotterdam. Henk van Stee, technisch directeur van de Spangenaren, denkt dat de middenvelder goed genoeg is voor een club als FC Utrecht.

"Als ik Feyenoord was, zou ik Harroui zeker halen. Ik vind Harroui wel een type voor Feyenoord, maar ook voor FC Utrecht en AZ. Bij Feyenoord vanwege de manier van spelen, met veel kracht", aldus Van Stee bij RTV Rijnmond. "En hij is wel gevoelig voor een bepaalde sfeer, met de Kuip erachter groeit zo'n jongen."

Volgens Van Stee kan Harroui nog veel beter worden. "Er zit nog veel rek in die jongen. Hij moet nog een aantal dingen leren, maar met betere spelers wordt hij ook beter. Maar misschien blijft hij wel bij Sparta, als de club die bij hem past niet komt en de afkoopsom niet op tafel komt. Bij ons is er geen noodzaak om hem te verkopen."

Lees meer: