Haller: "Bewijst maar weer dat helden hier nooit worden vergeten"

Sébastien Haller
Sébastien Haller Foto: © BSR Agency

FC Utrecht presenteerde maandag het vierde tenue van dit seizoen, een retroshirt dat een ode brengt aan de rijke clubhistorie van FC Utrecht. Sébastien Haller had een hoofdrol bij de lancering.

"Retro is mooi, ik hou ervan", zegt de spits in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ja, ik kan deze outfit wel waarderen." FC Utrecht speelt komende zondag, 13 april, in het shirt. De wedstrijd tegen FC Groningen is omgetoverd tot 'Legends Day'. Oud-spelers van de club zullen het Eredivisieduel bezoeken en in de rust een ereronde lopen.

"Het is goed dat de club aandacht heeft voor de spelers die de club in het verleden aan successen hebben geholpen", meent Haller. "Dat zie je niet overal. Heel mooi. Dat bewijst maar weer eens dat helden hier nooit worden vergeten."

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties