FC Utrecht wil opnieuw om tafel met 'transfervrije' Oar

FC Utrecht en Tommy Oar gaan volgende week opnieuw in gesprek omtrent zijn aflopende contract. De clubleiding wil weten of de Australiër nog steeds de intentie heeft om te verlengen, meldt het Algemeen Dagblad.

Oar, die aanvankelijk mocht vertrekken bij FC Utrecht, wou zijn beslissing uitstellen tot na de Azië Cup. De snelle linkspoot kwam echter maar een kwartiertje in actie bij de Aziatisch kampioen en de belangstelling voor hem werd niet concreet.

De 'koning van de assists' kan nu alsnog een nieuwe aanbieding van FC Utrecht tegemoet zien.

Lees meer: