FC Utrecht presenteert nieuwe hoofdsponsor: "Waren al goede buren"
FC Utrecht heeft dinsdagochtend de nieuwe hoofdsponsor bekendgemaakt. Businesstransformatie- en IT-dienstverlener Conclusion heeft zich voor de komende vier seizoenen aan de Domstedelingen verbonden, zo meldt FC Utrecht op de officiële website.
Sportmarketeer Chris Woerts maakte maandag de komst van Conclusion al bekend. Niet alleen het eerste elftal maar ook het vrouwenteam en de beloftenploeg zullen met het logo van Conclusion op het shirt gaan spelen. Het IT-bedrijf heeft zich naast Stadion Galgenwaard gevestigd.
"We heten Conclusion van harte welkom bij onze club", zegt algemeen directeur Thijs van Es van FC Utrecht. "We waren al goede buren, nu zijn we goede vrienden. In de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor was het voor ons erg belangrijk een bedrijf te vinden met dezelfde ambities en waarden. Deze samenwerking gaat veel verder dan een logo op het shirt alleen."
"We willen samen de volgende stap zetten", vervolgt Van Es. "Op én buiten het veld. Wij kunnen profiteren van hun digitale kennis en samen zien we enorm veel kansen op onder meer het gebied van innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. Dit samenwerkingsverband past uitstekend binnen de groeistrategie van onze club."