FC Utrecht-middenvelder opgenomen in Elftal van de Maand

FC Utrecht-middenvelder Sander van de Streek is opgenomen in het Elftal van de Maand van de Eredivisie. Van de Streek had met zijn spel een belangrijk aandeel in de opmars van FC Utrecht na de winterstop.

Van de laatste vier wedstrijden werden er drie gewonnen. Alleen tegen PEC Zwolle werd gelijkgespeeld. Van de Streek staat op het middenveld samen met Teun Koopmeiners (AZ) en Zian Flemming (Fortuna Sittard).

Lees meer: