FC Utrecht gaat vol voor play-offs: "Top vier een stapje te ver"

FC Utrecht speelt zondagmiddag de uitwedstrijd tegen Ajax. De Domstedelingen gaan vol voor een goed resultaat, ook met het oog op de play-offs om Europees voetbal.

"Ik denk dat we met één been wel in die play-offs zitten. Het is nu belangrijk om te zien op welke plek. Dat scheelt je een thuiswedstrijd of twee misschien zelfs wel", merkt Appie Boonen op in Pessel & Boonen van RTV Utrecht. "Dat zit wel goed. Maar het zou toch wel lekker zijn als je nog één of twee plekjes kan stijgen."

Daar is Paul Pessel het mee eens. "We moeten gewoon rekening houden... We hebben een club die altijd speelt om plaats vijf tot en met acht. En daar zitten we op dit moment precies tussen. We willen aanschurken tegen die top vier. Maar dat is gewoon nog een stapje te ver voor ons. Ik hoop dat we daar in de toekomst wel bij kunnen aanhaken of misschien wel iets eroverheen. Maar op dit moment moeten we daar niet naar kijken en gewoon blij zijn dat we de play-offs weer bereiken."

Lees meer:
0 reacties