FC Utrecht biedt (lokale) ondernemers eenmalige plek op shirt aan
FC Utrecht biedt (lokale) ondernemers de kans om één wedstrijd shirtsponsor te worden. Met de ludieke actie ‘Jouw baas? Die kan de rug van FC Utrecht op!’ lonkt nationale publiciteit voor ondernemers.
Voorop het shirt van FC Utrecht staat sponsor Conclusion, maar de achterkant is nog altijd leeg. Daarom organiseert de club een actie waarbij het logo van de winnaar op de achterkant zal prijken tijdens de wedstrijd tegen Willem II op zaterdag 21 september. "Voor veel lokale mkb’ers is shirtsponsor zijn van een club als FC Utrecht financieel niet haalbaar. Omdat de plek op de achterkant van ons shirt nog vrij is, willen we hen nu eenmalig die mogelijkheid bieden", legt Joost Broerse, partnership director van FC Utrecht uit in het Algemeen Dagblad.
Broerse hoopt dat het FC Utrecht een langere samenwerking biedt. "We zijn al een tijdje op zoek naar de juiste match voor het rugsponsorschap. Wie weet helpt deze actie in onze zoektocht naar een partner die om zakelijke en/of maatschappelijke redenen bij ons wil aansluiten en bij ons past", laat hij weten. "En misschien worden er wel bedrijven aangemeld voor wie onze groeiende businessclub ook een mooi zakelijk platform kan zijn."