El Karouani staat voor afscheid: "Het doet pijn om weg te gaan"

Souffian El Karouani
Souffian El Karouani Foto: © BSR Agency

Souffian El Karouni gaat na dit seizoen vertrekken bij FC Utrecht. Dat betekent dat hij zondagmiddag zijn laatste competitiewedstrijd zal spelen in de Galgenwaard. De linksback kijkt uit naar het duel tegen Fortuna Sittard.  

"We moeten die wedstrijd gewoon winnen, lekker hier spelen in de play-offs en niet naar Heerenveen hoeven rijden. Nu sta ik er heel nuchter in. Maar misschien wordt het wel emotioneel, ik weet het niet", klinkt El Karouani tegenover het Algemeen Dagblad

De spelers van FC Utrecht zullen hand in hand met kinderen het veld op lopen. "Ik ben wel goed met kinderen, heb zelf vier jongere broers en veel neefjes en nichtjes", vertelt de assistenkoning. "Altijd leuk om ze te verwennen en met ze te lachen. En laatst in die actieweek: het minste wat wij kunnen doen is aandacht geven. Ik dacht: ik pak Jimi even op en neem hem mee naar het publiek, een moment om te herinneren voor hem."

El Karouani verwacht een emotioneel afscheid. "Ik heb hier een geweldige tijd gehad, ga echt mijn 'huis' verlaten. Het doet pijn om weg te gaan. Leuke club, leuke en fijne mensen", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties