El Karouani na laatste competitieduel voor FC Utrecht: "Geen zin in"

Souffian El Karouani
Souffian El Karouani Foto: © BSR Agency

Souffian El Karouani speelde zondag zijn laatste competitiewedstrijd voor FC Utrecht. Na afloop van het duel met Fortuna Sittard werd bekend dat de linksback als derde is geëindigd in de verkiezing voor de David di Tommaso Trofee.

Wat dat voor El Karouani zegt? "Ik denk dat je het zelf ook wel weet, toch?", reageert hij op die vraag bij RTV Utrecht. "Een mooi gebaar? Ja, het is een mooi gebaar." Het wordt een moeizaam gesprek: "Ik heb niet zoveel zin om wat te zeggen. Ik heb er geen zin in. Dat heb je wel eens."

"Het is niet mijn laatste wedstrijd. Donderdag nog een keer", zo zei de linksback. "Of ik liever de eerste prijs had gehad? Dat zeg jij", aldus El Karouani.

Lees meer:
0 reacties